Μέθοδοι αποστολής
ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣΑποστολή προςεκτιμώμενη άφιξηKόστος Αποστολής
17Track.net Greece 13-18 εργάσιμες ημέρες EUR €2.99
DHL Greece (Εάν η θέση του προϊόντος:τοπική αποθήκη)
Για περιοχές με ταχυδρομικούς κώδικες που ξεκινούν με 18, 28, 29, 31, 37, 49, 64, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 82, 83, 84, 85, η τοπική αποθήκη δεν μπορεί να αποστείλει αγαθά και πρέπει να αποστέλλονται από άλλες αποθήκες, γεγονός που θα παρατείνει τον χρόνο μεταφοράς.
3-5 εργάσιμες ημέρες EUR €2.99

Εάν η εταιρεία logistics δείξει ότι το πακέτο έχει υπογραφεί αλλά το πακέτο δεν έχει παραληφθεί, θα θέλαμε να εξηγήσουμε τα ακόλουθα σημεία για να σας βοηθήσουμε να επικοινωνήσετε και να λύσετε καλύτερα το πρόβλημα:

1. Ευθύνη: Μόλις το δέμα επισημανθεί ως "παραδόθηκε", οι ευθύνες μας και της εταιρείας logistics είναι κυρίως να διασφαλίσουμε ότι το δέμα θα παραδοθεί στη διεύθυνση που δηλώσατε. Εάν δεν λάβετε πραγματικά το πακέτο, θα σας βοηθήσουμε ενεργά στον εντοπισμό του και θα διεκδικήσουμε αποζημίωση από την εταιρεία logistics, αλλά ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να φέρουμε άμεσα όλη την ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ταλαιπωρία στη διαδικασία, εκτός εάν προκληθεί σκόπιμα ή από βαριά αμέλεια εκ μέρους μας.

2. Βήματα λύσης:
· Επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως: Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω των καναλιών εξυπηρέτησης πελατών μας (τηλέφωνο, ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πελατών, email κ.λπ.) και δώστε λεπτομερείς πληροφορίες παραγγελίας και περιγραφή της κατάστασης στην οποία δεν ελήφθη το πακέτο.
· Βοήθεια στην έρευνα: Θα επικοινωνήσουμε με την εταιρεία logistics και θα της ζητήσουμε να διεξαγάγουν εσωτερική έρευνα και να παράσχουν τα αντίστοιχα στοιχεία ή λύσεις.
· Αίτηση αξίωσης: Εάν η έρευνα επιβεβαιώσει ότι το πακέτο έχει πράγματι χαθεί ή δεν μπορεί να βρεθεί, θα σας βοηθήσουμε να υποβάλετε αίτηση αξίωσης στην εταιρεία logistics και θα προσπαθήσουμε να αγωνιστούμε για τα νόμιμα δικαιώματα και τα συμφέροντά σας σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις διαδικασίες της εταιρείας logistics.