Διαδικασία RMA (Εξουσιοδότηση Επιστροφής Προϊόντων)
- 1Μετά την παραλαβή των προϊόντων από εμάς, παρακαλούμε να διατηρήσετε το πακέτο σωστά. Αυτό είναι σημαντικό γιατί θα χρειαστεί να το παρέχετε αν επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν στο μέλλον.
- 2Υποβάλετε μια φόρμα αίτησης ή στείλτε email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για έναν αριθμό RMA. Θα εκτιμούσαμε αν μπορείτε να παρέχετε το όνομά σας, τη διεύθυνση email, τον αριθμό τηλεφώνου και την απόδειξη αγοράς. Θα σας εκδώσουμε έναν αριθμό RMA μέσω email.
- 3Επανασυσκευάστε το αρχικό πακέτο με όλα τα παραληφθέντα αντικείμενα. Η απώλεια οποιωνδήποτε αρχικών εξαρτημάτων ενδέχεται να οδηγήσει σε άρνηση ανταλλαγής ή επιστροφής χρημάτων από εμάς.
- 4Παρακαλούμε γράψτε τον αριθμό RMA καθαρά στο εξωτερικό του πακέτου και στείλτε το πίσω σε εμάς. Δεν θα φέρουμε ευθύνη για τυχόν συνέπειες αν οι πελάτες δεν σημειώσουν τον αριθμό RMA όπως ζητείται. Παρακαλούμε σημειώστε ότι θα είστε υπεύθυνοι για την απώλεια αποστολής. Μπορείτε να ασφαλίσετε το πακέτο για να μειώσετε την πιθανή απώλεια που μπορεί να υποστείτε.
Φόρμα Αίτησης RMA (Εξουσιοδότηση Επιστροφής Προϊόντων)
Παρακαλούμε εισάγετε τα στοιχεία σας παρακάτω και θα απαντήσουμε στο μήνυμά σας μέσω τηλεφώνου ή email.